Concurs organizat în unitate pentru ocuparea postului de profesor – consilier școlar

În conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a concursurilor/testărilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacanteaza pe parcursul anului școlar in unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul nr. 6.170/2024, Consiliul de Administrație al Centrului Județean de Resurse și de Asistență Educațională Cluj, anunță organizarea concursului pentru ocuparea următoarelor posturi:
 

Nr.
crt.
Unitatea de învățământ Post/ catedră Nr ore Limba de predare Statutul postului Nivel Viabilitate post
1 CJRAE Cluj/Școala Gimnazială Ceanu Mare, Școala Gimnazială Frata Profesor – consilier școlar 18 Română rezervat Cabinet de asistență psihopedagogică 31.08.2025

Concursul va avea loc în datele de 2 și 3 octombrie 2024.

Inspecţiile speciale la clasă se vor desfăşura în data de 02.10.2024, începând cu ora 9,00.

Proba scrisă se va susţine în data de 03.10.2024, începând cu ora 10,00, la sediul CJRAE, strada Argeș nr. 24, etaj 3, sala 313.

Candidații vor fi prezenți în sala de concurs cel mai târziu la ora 9,45.

Condiţiile de participare şi metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului sunt prevăzute în Anexa la OME nr. 6.170/2024.

Înscrierea la concurs şi depunerea dosarelor se va face la secretariatul CJRAE, strada Argeș nr. 24, etaj 3, sala 312, telefon 0364-880711, în datele de 26.09 (orele 12-15), 27.09 (orele 11-13) și 30.09 (orele 12-15).

Director CJRAE Cluj,
Moldovan Ana-Maria

Acte necesare pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor
(conform OME nr. 6.170/2024)

  1. copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele și domiciliul;
  2. copii de pe certificatele de naștere și căsătorie (pentru solicitanții care și-au schimbat numele) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
  3. copii de pe actele de studii, foile matricole, certificatele/adeverințele de absolvire a modulului psihopedagogic (dacă absolvirea acestuia nu reiese din foaia matricolă);
  4. absolvenții promoției din anul școlar curent vor prezenta copia adeverinței de la instituția de învățământ din care sa rezulte ca au susținut examenul de licență, media de absolvire a facultății, specializarea
    dobândita, media anilor de studii și faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat și promovat modulul psihopedagogic;
  5. copii de pe certificatele de obținere a gradelor didactice;
  6. copie a acordului ME, a deciziei inspectoratului școlar sau a întreprinderii de întrerupere a activității (dacă este cazul);
  7. adeverința din căa rezulte vechimea efectivă la catedră (dacă este cazul);
  8. copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență a salariatilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(a) anterior anului 2011 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(a) (dacă
    este cazul);
  9. avizul medical, emis de un medic sau cabinet de medicină a muncii, din care să rezulte că sunt apt(a) pentru a preda în învățământ;
  10. declarație pe propria raspundere că nu desfășor activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice, că nu am fost îndepărtat din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecatorească
    definitivă de condamnare penală pentru infracțiuni contra vieții, integrității corporale sau sănătății, contra libertății persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hărțuire, trafic de minori, proxenetism, infracțiuni
    contra libertății și integrității sexuale, luare și dare de mită, trafic de influență, fals și uz de fals, furt calificat;
  11. adeverința eliberată de unitatea de învățământ privind sancțiunile disciplinare din ultimii 6 ani școlari încheiați și de pe parcursul anului școlar în curs, pentru persoanele care au desfășurat activitate didactica în
    anii precedenți și/sau desfășoară activitate didactica și în anul școlar în curs;
  12. cazier judiciar, din care reiese faptul ca nu am antecedente penale pentru infracțiuni contra vieții, integrității corporale sau sănătății, contra libertății persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hărțuire,
    trafic de minori, proxenetism, infracțiuni contra libertății și integrității sexuale, luare și dare de mită, trafic de influență, fals și uz de fals, furt calificat;
  13. certificatul/adeverința de integritate comportamentală, în original (în cazuri exceptionale, dacă un candidat nu prezintă certificatul de integritate comportamentală la dosar în perioada de înscriere, acesta se depune obligatoriu la unitatea de învățământ, la data prezentarii pentru încheierea noului contract individual de muncă).

Președinte organizare concurs,
Vasilescu Ruxandra